Kontakt

hrncarkova@gmail.com
775 613 525

Vzdělání

Google UX Design Certificate

listopad 2023 – duben 2024

Agile Development and Scrum

IBM, duben 2024 – ?

Doplňující pedagogické studium pro ekonomy

Vysoká škola ekonomická, Praha, 2022 – 2024

Podniková ekonomika a management

Západočeská univerzita, Plzeň, 2007 – 2012

Dovednosti

Figma, Adobe Photoshop, Adobe After Effects, WordPress, tvorba wireframů, tvorba prototypů a design systémů, angličtina C1

Zájmy

četba, psaní, běh, psychologie, antropologie

Pracovní zkušenosti

Vývoj webových stránek

OSVČ, 2009 – 2018

Věnovala jsem se vývoji webových stránek ve Wordpresu. Práce obsahovala komunikaci s klienty a uživateli stránek. Dále vyhodnocování požadavků klientů a uživatelů a na jejím základě zpracování architektury webu, která bude přehledná a intuitivní..

Vytvářela jsem grafické návrhy a implementovala je do WordPressu. Mou prací bylo také stránky aktualizovat na základě nových požadavků a starat se o jejich zabezpečení.

Ukázka

Fotografka a lektorka

OSVČ, 2009 – 2022

Kromě fotografování klientů bylo důležitou součástí mé práce vžít se do role klientů a zjistit, co od focení očekávají. To probíhalo na úrovní vytváření marketingových kampaní, které hovořily přesně ke zvolené cílové skupině. Druhou úrovní bylo pak samotné focení, kdy jsem musela být velice vnímavá ohledně toho, jak se klienti na focení cítí a co od výsledných fotek očekávají.

Pravidelně jsem pracovala v týmu dalších kreativců s nimiž jsem spolupracovala na hledání řešení nejzajímavějších konceptů focení, kdy jsme často používali metody Brain Stormingu apod., abychom naplánovali co nejzajímavější fotografie pro časopisy.

Učitel na 2. stupni

ZŠ Vladislava Vančury, 2022 – 2024

romě klasické pedagogické činnosti bylo mým úkol vést třídní kolektiv, byla jsem vedoucí vzdělávací komise a zajišťovala management učebny polytechnické dílny.

V této práci jsem se naučila velkému množství empatie. Při přípravách na výuku je vždy třeba zohlednit požadavky uživatelů (žáků), aby hodina splňovala vzdělávací požadavky a zároveň byla pro žáky zajímavá a srozumitelná.

Jednala jsem se širokou sociální skupinou ať už ze strany žáků, jejich rodičů či vedení školy a pedagogického sboru.

Vedla jsem tým, který měl na starost nastavení fungování nové polytechnické dílny a její vybavení pomocí dotací z EU, což zahrnovalo komunikaci a spoluprácí s širokým týmem lidí. A provádění podrobných průzkumů ohledně nového směřování a vybavení.

Zkušenosti s výzkumem

Během studia na VŠ jsem získala zkušenosti s kvantitativním výzkumem při vytváření bakalářské a magisterské práce. Výzkum jsem dále prováděla při závěrečné práci při dokončování Doplňujícího pedagogického studia a během práce na ZŠ, když jsme zjišťovali požadavky žáků na vybavení nových učeben.