Kontakt
hrncarkova@gmail.com
775 613 525
Vzdělání
Google UX Design Certificate
listopad 2023 – duben 2024
Agile Development and Scrum
IBM, duben 2024 – ?
Doplňující pedagogické studium pro ekonomy
Vysoká škola ekonomická, Praha, 2022 – 2024
Podniková ekonomika a management
Západočeská univerzita, Plzeň, 2007 – 2012
Dovednosti
Figma, Adobe Photoshop, Adobe After Effects, WordPress, tvorba wireframů, tvorba prototypů a design systémů, angličtina C1
Zájmy
četba, psaní, běh, psychologie, antropologie
Pracovní zkušenosti
Vývoj webových stránek
OSVČ, 2009 – 2018
Věnovala jsem se vývoji webových stránek ve Wordpresu. Práce obsahovala komunikaci s klienty a uživateli stránek. Dále vyhodnocování požadavků klientů a uživatelů a na jejím základě zpracování architektury webu, která bude přehledná a intuitivní..
Vytvářela jsem grafické návrhy a implementovala je do WordPressu. Mou prací bylo také stránky aktualizovat na základě nových požadavků a starat se o jejich zabezpečení.
Fotografka a lektorka
OSVČ, 2009 – 2022
Kromě fotografování klientů bylo důležitou součástí mé práce vžít se do role klientů a zjistit, co od focení očekávají. To probíhalo na úrovní vytváření marketingových kampaní, které hovořily přesně ke zvolené cílové skupině. Druhou úrovní bylo pak samotné focení, kdy jsem musela být velice vnímavá ohledně toho, jak se klienti na focení cítí a co od výsledných fotek očekávají.
Pravidelně jsem pracovala v týmu dalších kreativců s nimiž jsem spolupracovala na hledání řešení nejzajímavějších konceptů focení, kdy jsme často používali metody Brain Stormingu apod., abychom naplánovali co nejzajímavější fotografie pro časopisy.
Učitel na 2. stupni
ZŠ Vladislava Vančury, 2022 – 2024
romě klasické pedagogické činnosti bylo mým úkol vést třídní kolektiv, byla jsem vedoucí vzdělávací komise a zajišťovala management učebny polytechnické dílny.
V této práci jsem se naučila velkému množství empatie. Při přípravách na výuku je vždy třeba zohlednit požadavky uživatelů (žáků), aby hodina splňovala vzdělávací požadavky a zároveň byla pro žáky zajímavá a srozumitelná.
Jednala jsem se širokou sociální skupinou ať už ze strany žáků, jejich rodičů či vedení školy a pedagogického sboru.
Vedla jsem tým, který měl na starost nastavení fungování nové polytechnické dílny a její vybavení pomocí dotací z EU, což zahrnovalo komunikaci a spoluprácí s širokým týmem lidí. A provádění podrobných průzkumů ohledně nového směřování a vybavení.
Zkušenosti s výzkumem
Během studia na VŠ jsem získala zkušenosti s kvantitativním výzkumem při vytváření bakalářské a magisterské práce. Výzkum jsem dále prováděla při závěrečné práci při dokončování Doplňujícího pedagogického studia a během práce na ZŠ, když jsme zjišťovali požadavky žáků na vybavení nových učeben.